رنگ مخصوص ترموود

رنگ مخصوص ترموود

رنگ مخصوص ترموود

به طور کلی رنگ آمیزی چوب های ترموود دو خاصیت کلی دارند اول این که به منظور زیبایی و جلوه بیشتر کار و دوم به جهت جلوگیری از پوسیدگی در دراز مدت و از بین نرفتن چوب در مقابل آفتاب. برای رنگ آمیزی چوب های ترموود باید دقت کافی داشته باشید که رنگ آمیزی چوب ها در حالت ایستاده و خوابیده با هم متفاوت است .

اگر چوب ها را در حالت ایستاده رنگ کنید که این می تواند شامل مرحله بعد از نصب هم باشد، رنگ ها سریع خشک نمی شود و به سمت پایین حرکت می کند و این باعث می شود که رنگ قسمت بالای کار با قسمت پایین یکدست نباشد. به شما پیشنهاد می شود که ترموود را بعد از مرحله نصب نیز رنگ نکنید. بهترین حالت ممکن برای رنگ کردن چوب های ترموود حالت خوابیده می باشد در این حالت رنگ ثابت روی سطح باقی می ماند تا به طور کامل خشک شود و تمام سطح چوب به طور یک دست رنگ می شود.

رنگ های چوب ترموود

این تفاوت نیز پس از مرحله اجرا مشخص می شود  چرا که پس از نصب کامل وقتی نور خورشید به سطح ترموود بر خورد کرد سطح چند رنگ و غیر یکدست نشان داده می شود. قسمت هایی که برش می خورند و تا مرحله آخر نباید رنگ شود پس از اجرا، باید با دقت کامل  رنگ آمیزی شود.

رنگ های مخصوص ترموود اجرا شده روی سطح کار بسته به سلیقه مشتریان و محل مورد نصب می تواند متفاوت باشد. طیف رنگ ها بسیار زیاد است و بهتر است از رنگ هایی استفاده کنید که پوشش دهی بالایی داشته باشند، دارای UV جهت جلوگیری از پوسیدگی در برابر آفتاب باشند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *