اجرای استخر و سونا با ترمو

نحوه استفاده از ترموود استخر در فضاهای باز

نحوه استفاده از ترمو استخر در فضای باز

مجموعه ی ترمو سنتر با در نظر گرفتن نیاز مشتریان خود برای اجرای دکوراسیون داخلی اقدام به فرآوری بهترین متریال با قدرت استحکام و دوام بالا نموده است. این مجموعه علاوه بر عرضه چوب ترمو در زمینه ی فروش انواع رنگ چوب ایرانی نیز فعالیت می کند.

چوب ترمو به دلیل ویژگی هایی همچون استحکام و دوام بالا مورد استفاده قرار می گیرد. در گذشته این چوب های فراوری شده را فقط از کشورهای خارجی وارد می کردند ولی به دلیل استقبال از این محصول کارخانه تولید چوب ترمو در ایران راه اندازی شده و به تولید بهترین محصول با سطح اشباع بالا پرداخته است. استفاده از این چوب به دلایلی همچون عدم جذب رطوبت و حشرات به دلیل استفاده از عملیات حرارتی در تولید آن برای محیط هایی که رطوبت بالایی دارند باعث زیبایی بیشتر محیط مورد نظر شده است. چوب ترمو را می توان در ابعاد و ضخامت های مختلفی تهیه کرد و مورد استفاده قرار داد. استفاده از این چوب برای دور استخر به دلیل ویژگی های منحصر به فرد آن باعث رفع نیاز طراحی های مدرن و شیک در دکوراسیون خارجی و داخلی و فضای باز می شود.

زیبایی چوب ترمو برای فضای دور استخر

به دلیل رطوبت مداوم استخر استفاده از متریالی که نفوذ آب در آن باعث خرابی و باد کردن نشود، ضروری است. استفاده از چوب برای این منظور بسیار دور از ذهن است زیرا چوب در مقابل رطوبت به سرعت باد کرده و پوسته می شود به همین دلیل تولید کننده چوب ترمو با استفاده از روش های حرارتی و اعمال راهکارهایی به تولید محصولی منحصر به فرد می پردازد. برای هماهنگی کفپوش و فضای دور استخر می توانید میزان مورد نیاز از این چوب را سفارش داده و با ضخامتی که بتوان فضا را طراحی کرد این محصول را مورد استفاده قرار دهید.

یکی از بهترین روشی که در سال های اخیر باعث شده است استخرها در فضای باز زیباتر جلوه کننده استفاده از چوب های ترمو است. استفاده از این چوب باعث می شود به سادگی بتوان در اطراف استخر قدم زد و تابش آفتاب نیز باعث گرم شدن بیش از حد این چوب نمی شود. استفاده از متریال های مختلفی برای فضای دور استخر باعث زیباتر جلوه دادن آن می شود ولی چوب ترمو از جمله متریال های بسیار پرطرفدار است که ویژگی های منحصر به فردی دارد.

نصب چوب ترمود برای دور استخر

نصب و اجری فضاسازی دور استخر با چوب ترمو نیاز به تخصص دارد. برای اجرای درست و اصولی نصب این متریال باید از نصابان ماهر کمک بگیرید. رعایت استاندارد در نصب چوب ترمو برای استخرهایی که در فضای باز قرار دارند، تاثیر مثبتی در کاربرد طولانی مدت آن ها می گذارد. استفاده از نمونه ی ضد آب این محصول باعث جلوگیری از نفوذ حشرات و قارچ ها در این محصول می شود. در زمان نصب این چوب ها بهتر است بررسی دقیقی انجام داده و در صورت بروز هرگونه شکستگی و ایراد از نصب چوب جلوگیری کنید زیرا باعث به وجود آمدن خراش بر روی پوست شناگران می شود. نصب انواع چوب ترمو با یکدیگر تفاوت دارد و برای استفاده از آن ها بهتر است از افراد ماهر کمک بگیرید.

هزینه طراحی استخر با چوب ترمو

برای اطلاع از هزینه ی نصب چوب ترمو برای فضای باز بهتر است از افراد متخصص کمک بگیرید. در درجه ی اول انتخاب نوع چوب اهمیت دارد. برای طراحی استخر چوب باید خاصیت ضد آب داشته باشد و خرید این نوع چوب ترمو به دلیل قیمت بالاتری که دارد باعث افزایش هزینه های تمام شده می شود ولی باید دقت داشت که خرید محصولات مرغوب باعث استفاده ی طولانی مدت از آن می شود. به همه ی هزینه ها باید حمل و نقل و دستمزد نصابان را نیز اضافه کرد.

ویژگی های چوب ترمو برای استفاده در فضای استخر

چوب ترمو تولید داخل به دلیل فراوری در کارخانه و استفاده از روش های نوین مقاوم سازی دارای کیفیت بالایی است. برای آشنایی با مزایای این محصول با ادامه ی مطالب همراه باشید.

چوب ترمو در دماهای مختلف دچار تغییر در شکل ظاهری نمی شود. به دلیل جذب پایین رطوبت احتمال اینکه چوب ترمو ترک بخورد بسیار کم است و آب استخر تاثیری در فرم کلی این متریال نمی گذارد. به همین دلیل از این محصول برای فضای داخلی سونا نیز استفاده می شود. از دیگر دلایل استفاده از این محصول برای فضای اطراف استخر می توان به مقاومتی که در برابر پوسیدگی و نفوذ حشرات دارد، اشاره کرد. مرطوب بودن فضای اطراف استخر احتمال ایجاد کپک و قارچ را بالا می برد ولی چوب های ترمو از ایجاد اینگونه مشکلات جلوگیری می کند. از دیگر ویژگی های چوب ترمو می توان به پاکیزگی و بهداشتی بودن آن اشاره کرد. استفاده از رنگ و مواد شیمیایی برای متریال های اطراف استخر باعث ایجاد مشکلاتی پوستی و نفوذ آن به داخل آب می شود به همین دلیل بهتر است از چوب ترمو که پوشش طبیعی دارد و فاقد رنگ است استفاده کنید.

تاثیر چوب ترمو در فضای اطراف استخر

استفاده از چوب ترمو باعث شیک شدن فضای اطراف استخر می شود. این چوب در رنگ بندی های مختلفی عرضه می شود. برای زیباتر جلوه دادن فضای اطراف استخر بهتر است از نصابان حرفه ای برای نصب محصول استفاده کنید. نگهداری از این چوب نیاز به صرفه هزینه ی بالایی ندارد و در کمترین زمان می توان آن را نصب کرد. استفاده از چوب های ضخیم برای دوام بیشتر و عدم نیاز به تعویض در کوتاه مدت بیشتر می باشد.

نتیجه گیری

استفاده از پروفیل چوب ترمو به دلیل ویژگی های زیادی که این محصول دارد باعث شده است در ایجاد دکوراسیون داخلی و خارجی از این محصول به وفور استفاده شود. به دلیل عدم نفوذ آب و رطوبت استخرها از جمله مکان هایی است که می توان در آن از چوب ترمو استفاده کرد. رنگ این چوب زیبایی زیادی به محیط های سونا و استخر می دهد و نیازی به مراقبت و نگهداری از این محصول نمی باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *